Data: poniedziałek, 19 Czerwiec 2017 autor: Redakcja

WTS

Jan Kurzątkowski, znany warszawski architekt, przedstawił wstępne wizualizacje projektu „Torowisko”, który bierze udział w tegorocznej edycji budżetu partycypacyjnego w Warszawie. W ramach projektu w dzielnicy Włochy (zachodnia część Warszawy) może powstać kompleks dwóch małych torów. Głosowanie potrwa do końca czerwca 2017 r.

Przypominamy, że projekt przewiduje stworzenie dwóch torów wyścigowych. Zewnętrzny ma mieć długość ok. 145-150 metrów i może służyć do wyścigów na motocyklach o małej pojemności. Zimą ten owal może służyć także jako lodowisko. Wewnętrzny tor, o długości ok. 60 metrów, ma zostać przeznaczony do speedrowera. Działka zlokalizowana jest na terenie dzielnicy Włochy (na granicy z dzielnicą Ursus, nieopodal Centrum Handlowego Factory) i znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie torów kolejowych oraz trasy szybkiego ruchu. Jan Kurzątkowski wpisał planowany projekt w otoczeniu, tuż obok istniejących boiska piłkarskiego oraz parkingu. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego na tym terenie przewidziano usługi z zakresu sportu i rekreacji. Jak wynika z kalkulacji projektodawców, projekt może zostać zrealizowany w ciągu 45 tygodni (wymogiem regulaminowym budżetu partycypacyjnego jest możliwość realizacji projektu maksymalnie w ciągu jednego roku budżetowego), uwzględniając czas niezbędny na prace projektowe oraz te związane z przygotowaniem przetargów publicznych.

Swój głos można w łatwy sposób oddać za pośrednictwem Internetu. Wystarczy wejść na stronę internetową https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/ i wybrać dzielnicę Włochy oraz obszar Stare Włochy. Projekt „Torowisko” oznaczony jest na liście numerem 8. Do głosowania uprawnieni są mieszkańcy Warszawy, bez względu na adres zameldowania oraz wiek (mogą głosować także osoby niepełnoletnie) – niezbędne jest podanie swojego adresu zamieszkania w Warszawie. Jeśli głosowanie zakończy się sukcesem, projekt zostanie zrealizowany do końca 2018 roku, co umożliwi rozpoczęcie szkolenia młodzieży w sezonie 2019.

Projektodawcy rozpoczęli kampanię promocyjną. W jej ramach przygotowano między innymi konkursy, w których nagrodami są bilety VIP na dowolny, wybrany mecz Nice 1 Ligi Żużlowej w sezonie 2017 lub Nice 1 Ligi (piłkarskiej) w rundzie jesiennej sezonu 2017/2018, ufundowane przez firmę Nice – sponsora tytularnego jednych i drugich rozgrywek.


Podobne artykuły:

Podziel się na:

  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blip
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Drukuj
  • email
  • Flaker
  • Forumowisko
  • Gadu-Gadu Live
  • Google Buzz
  • Grono.net
  • MySpace
  • PDF
  • Pinger
  • Twitter
  • Wykop
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
  • Śledzik
  • RSS

Tagi: , ,
Kategoria: WTS | Komentarze (0)

Zostaw odpowiedź

(Tutaj wpisz kod z powyższego obrazka)